Monday, January 11, 2010

爱你多过你爱他的人...

世界上是不是这么不公平
你喜欢他,他却不喜欢你,
你不喜欢他,偏偏暗恋你,
暗恋一个人是件多么辛苦的事,
你喜欢他,他不懂,
你关心他,他也不懂,
你想念他,他还是不懂,
你想要和他聊天,他更不懂!
别人说:女人心像海底针,我却觉得男人心像宇宙针叻,
女生要什么就会说和表现出来;男生要什么,别人都看不出猜不到,
喜欢你?暗恋你?还是讨厌你?
我都不知道...
你可不可以不要对我冷淡,只注意他人,而不是我...
心痛,心碎,失望你懂吗?
所以,我答应自己,不再喜欢还是暗恋,
只喜欢暗恋我的人,
以免伤心失望...
所以才说:“喜欢爱你多过爱他的人

4 comments:

  1. woo..喜欢我就说嘛。。。
    哈哈。。。

    ReplyDelete
  2. 哈哈这个道理我早就比你更清楚和早发现,你现在才知道啊,好慢噢。

    ReplyDelete
  3. to ashley: dun say like that la... me paise one lo... haha

    to meow: last time i didnt have this kind of prolem cos last time im in girl school no this kind of relation or feeling de...

    to both: i know u guys only caring for me but say until like that... anyway... thx for viewing my blog and give comment

    ReplyDelete
  4. aiya..
    all also nt a problem la..
    like me.. very comfortable ma..
    at least for now..
    no nid to trobled urself with that kind of problem geh...

    ReplyDelete